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Improved Autoignition Modeling for 3D CFD Simulation of Diesel Ignited Large Gas Engines

Veröffentlicht: 12:04 von Nina Simon & gespeichert unter .

A Comprehensive Methodology for the Development of Dual Fuel Combustion Concepts for Marine Applications

Veröffentlicht: 12:02 von Nina Simon & gespeichert unter .

HiL Operation of Single Cylinder Research Engines to Optimize the Transient Behavior of Large Engines

Veröffentlicht: 12:02 von Nina Simon & gespeichert unter .

CFD-FE simulation for the optimization of a cylinder pressure sensor application in a large gas engine

Veröffentlicht: 12:01 von Nina Simon & gespeichert unter .

Towards a detailed spark ignition model for large gas engines – selected problems

Veröffentlicht: 11:59 von Nina Simon & gespeichert unter .

Simulation-Based Control of Transient SCE Operation

Veröffentlicht: 11:58 von Nina Simon & gespeichert unter .

Potential of Using Flare Gases in CHP Applications

Veröffentlicht: 11:58 von Nina Simon & gespeichert unter .

Multidimesnsional Modeling of Injection and Combustion Phenomena in a Diesel Ignited Gas Engine

Veröffentlicht: 11:56 von Nina Simon & gespeichert unter .

Modular Fault Diagnosis System for Engine Test Bed Measurements

Veröffentlicht: 11:41 von Nina Simon & gespeichert unter .

Modeling of injection and combustion phenomena in diesel ignited large gas engines

Veröffentlicht: 11:41 von Nina Simon & gespeichert unter .

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