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LDM COMPACT – a highly efficient method for developing gas engines for use with low environmental impact non-natural gas

Veröffentlicht: 11:40 von Nina Simon & gespeichert unter .

Development and Validation of a Reduced Reaction Mechanism for CFD Simulation of Diesel Ignited Gas Engines

Veröffentlicht: 11:38 von Nina Simon & gespeichert unter .

Assessment of Electric Arc Models used in Recent Spark Ignition Models

Veröffentlicht: 11:36 von Nina Simon & gespeichert unter .

Application of 1D Simulation to Optimize Performance and Emissions of Large Gas Engines with Exhaust Gas Recirculation

Veröffentlicht: 11:33 von Nina Simon & gespeichert unter .

Anforderung an die Diesel-Piloteinspritzung in Diesel-Dual Fuel Motoren zur Erzielung Höchster Wirkungsgrade bei Niedrigsten Emissionen

Veröffentlicht: 11:33 von Nina Simon & gespeichert unter .

A Thermodynamic model for the activated plasma kernal volume resulting from spark discharge at high pressures

Veröffentlicht: 11:32 von Nina Simon & gespeichert unter .

3D CFD simulation of dual fuel combustion in a diesel ignited gas engine

Veröffentlicht: 11:31 von Nina Simon & gespeichert unter .

Potential and Limitations of Cylinder Pressure Based Engine Testing and Ways for Plausibility Checks

Veröffentlicht: 11:31 von Nina Simon & gespeichert unter .

Methodolody for Automated Error Diagnosis at Engine Test Beds

Veröffentlicht: 11:31 von Nina Simon & gespeichert unter .

Einfluss der Diesel-Piloteinspritzung auf die Verbrennung in Diesel-Gas Dual Fuel Motoren

Veröffentlicht: 11:29 von Nina Simon & gespeichert unter .

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